2007年11月24日星期六

呀豬第二次入院

因為睇開個醫生以為病o左,入養和門疹個醫生開o的藥又唔o岩,晚上食唔到、飲唔到、瞓唔到...終於要再入養和門疹,門疹醫生見咁o既情況都即時叫佢入院...

入到醫院慘就梗係唔洗講,重要無任何痲醉情況下吉針、抽血、抽鼻、照肺、吊葡萄糖...
由於都咳到入唔到o野,所以血管收窄,血又濃,吉o左好多次、又吉第二個位,又吉多幾次,先搵到血管...
呀豬其實份人好頂得痛,但係見到都覺得好可憐!
人o地已經鬼唔唔舒服先入院,重比你o地咁搞法,真係攞命!!!
好彩睇開o既楊醫生一聽到呀豬個名,就記得,重九點幾都嚟多醫院一次睇佢。
每日系張兒童病床就係咁樣,第一日每兩個鐘要聞一次氣、第二日就每三個鐘聞一次,其餘時間就係食藥、探熱、夾手指、去廁所、食o野....
總之係好悶...
記得第一次入院時呀豬好驚個吸氣罩,死都唔肯吸,真係令人又激又傷心,但係呢次已經好熟手,如果唔係瞓咗,次次都可以自己搞掂,不過如果佢扭計時就梗係另計啦!
有時真係悶得滯,無咩好玩,佢就張張床搞高搞底,又喱系床後面唔肯出嚟。
但係一見到醫生就好開心,即時扮到好鬼乖,醫生話咩就咩。
第二日婆婆都有嚟幫手,但係有時人愈多,佢就愈扭計。
好彩只係吊咗一包糖水,因為第二日呀豬已經開始食番好多o野喇,所以話呀豬即係呀豬。
爸爸就梗係要晚晚來探病啦!等我有得逗吓都好啩?!
每次夾手指我都好緊張,因為含氧量要過95先代表個肺好番同正常,如果唔係就唔可以出院,所以每次量完有96、97我都會恭喜呀豬,重同佢握吓隻怪獸手㖭!
好多時佢都會去遊戲角度玩,雖然無咩好o既玩具,但感覺唔似系醫院,所以起碼好過系張病床度。
第二晚呀豬已經瞓得好好,成晚好多個同房小朋友喊佢都無動於衷,見佢瞓到我都安落喇。
其實第一晚入院時發燒外,第二日開始已經退晒燒,如果燒唔退,即係消唔到炎,一定出唔到院,所以真係謝天謝地。

今次入院好彩我可以請假陪佢,其實在小朋友有事時可以有時間陪佢,真係好幸福,以前o個份都唔知係咩鬼工嚟架!!!!

0 留言: