2008年9月15日星期一

同鄉到訪

今朝一早起身,唸住一家人正想出門去游水之際,就收到Phoebe的一個同學媽媽的電話,說可否今日下午到訪一起玩。
我當然第一時間答應,因為Phoebe也向我提過很多次,想請他來我們家作客。


兩個傻人一見面,就咩都可以玩一餐,同鄉同學仔先用鋼琴演奏一曲,之後到Phoebe拉小提琴,跟住兩個又大大聲咁唱歌。
一齊玩煮飯仔
之後到大富翁時間,其實咁多人,最好係玩大富翁,又可以學下同人相處,加上唔洗我齋坐,可以有番個銀行做下。
我部ipod的ichoose成為每次玩大富翁時的digital dice,我覺得非常好用!Good呀!
中場休息,就係雪米茲時間。


最後當然要一齊比較一下wii sports,我覺得wii sports算是wii中最有益又有娛樂性的game,百玩不厭!

不知不覺玩到七點,連同鄉小朋友的爸奴和家姐都來了杏花村,之後各自吃過晚餐後,更相約到46座公園玩熒光棒至十時,真係由朝玩到晚!勁呀!!!

0 留言: