2009年7月2日星期四

鍾氏烘焙班~牛油曲奇

今日放工後終於找到那間專賣整餅嘢的舖頭。
那罐傳說中的「金罐牛油」,竟然都有得賣!雖然$32一罐,係貴o的,但係都唔理咁多,因為技術九流,希望用靚料打救!

一共買了$73,就買齊了所有材料,其實小朋友出去玩一次cupcake的烘焙班,都要$80/head(黃金海岸挌水記),所以今次這個價錢我覺得非常抵玩。

加埋我家中已有的印模、唧袋及小磅,所有工具都齊了,現在只差等呀豬訓醒覺,就可以做了!

兩個都好小心地幫手,最初還是幾有興趣的。

之後做悶了,就交換崗位,合作一下。

但後來麵粉加多了以後,愈來愈搞,篩粉又篩到手倦,所以最後當然係我來埋尾。

搞到差唔多了,就可以叫佢兩個來印模了,這是最好玩的時間。

Phoebe大個女了,已經自己一開始就懂得由個邊位一個個地貼住印,我都讚佢叻女,點知佢聽到後就話:『Hey, I use my brain, I'm eight, OK?!』真係串爆!

看住曲奇焗的樣子,兩個小朋友都好緊張,好彩唔洗一陣就可以食得了。

我就清一式全部做花形。

最後也用唧槍做了六個有Almond的,不過由於好難唧,所以都係整幾個算了。

自己食飽後,當然要預備一盒比公公婆婆啦!重係留起最靚的比佢地架,公公食過後,第一句即話:「今次整曲奇係成功既!」(扮開心大發現),認真搞笑!

1 留言:

Tom Yuen 說...

有得玩、又好食‧家庭樂‧樂融融
!在此 H1N1 流感期間、在家總勝過去人多空氣差的市集囉。 讚! 成功咗! 湯姆 阮‧ 4- Jul-2009