2009年11月2日星期一

Hello Kitty 有鎖日記簿

今日工人放假,一接呀豬放學,呀豬就話我尋日應承送一份禮物比佢,於是入了文具店選。
佢話要一本有鎖的記事簿,因為 Phoebe 都有 ,一選,就選了這本$125的 Hello Kitty 日記簿。

以下係我倆之後的對話:

豬:唔~我好想要呢本呀!
媽:你要來做咩喎,你都唔識字,等你大個識寫多的字,先買啦!
豬:我可以問家姐架o麻!
媽:咁你都問家姐,家姐都知你講咩啦,洗咩有鎖喎?
豬:佢可以知架,佢係我地o既family o黎架o麻。
媽:咁你本日記都係放系屋企,個個都係你o既family ,都唔洗買有鎖架啦。
豬:但係我唔想比爸爸睇到.....
媽:咁爸爸唔係你family咩?你想寫咩唔想比爸爸知呀?
豬:唔~~~~我想寫平時爸爸味o個o的o羅......
媽:.........
(無言,不過最後都係唔買,因為太貴. )

0 留言: