2008年7月2日星期三

無無聊聊遊Element

其實有時就算有車,都唔知去邊度好o架!雖然這個道理一早就明,但係想兩個小朋友多o的街去,又舒服o的,都係有好o的o既。
這日就係聽同事講element $8一個鐘的泊車費,所以去睇下:



除o左以上這幾支水柱好玩之外,成個商場都係好唔o岩我o地行,間帛舖頭都唔似係你會去買o野o個種,我就當然係入都無入啦!
好彩o個度都有間 Metro Book Shop可以消磨成個幾鐘,事關Phoebe一去到Book shop就會好開心,唔願走,我就成機同呀豬講下故事書,都幾親子,不過總裁當然係已經悶死o左,願本想睇番場戲,都只係賣淨頭三行o既飛,所以都係算數。

唔好講行街,就算想食o野都好似無邊間比較平民化o既食肆,所以呀豬話肚餓時都係一人買了一個麵包比佢就算,水都無得飲... 好可憐!

不過兩個傻妹真係去到邊都有得玩,見到張木頭凳都搞搞震。
算啦!雖然你係$8/鐘,但係我想我都唔會有興趣再黎架喇!

0 留言: