2008年6月26日星期四

一拖二,在迪士尼乾燒

明知是酷熱警告,但為了不讓兩個小朋友失望,都膽粗粗一拖二去暴曬。
又帶公主裙,又帶泳衣,又帶便服,重有傘、水、小食、鞋、外套、太陽油、相機、鏡頭...

老公話我咁辛苦都唔知為咩,但係我唸我重有幾耐日子可以咁帶佢o地去玩呢?
而且童年好快就過,遲o的你叫佢去陪您出街,我唸都好難,點解唔系自己可以的情況下盡量做多o的?

男人當然係唔會明,個個細路女都會想過自己是公主的時候,尤其喜歡打扮到好似一個小公主,雖然我細個的時候無咁o既機會,但現在可以的話,都想自己的女可以一嘗心願。

呀豬這對玻璃鞋,明明係唔o岩著,都硬要著去,最尾當然是兩隻腳都著到甩皮,自己受苦…
Phoebe這條裙,其實已經買了兩年,但唔知點解佢都係仍然o岩著.... 唉!


成三十三度,再加酷熱天氣警告,真係燒焦,所以影了這幾張公主之後,大家都唔想再排隊影相了!
去完小小世界,雪糕店剛剛開門,咁難得近來呀豬無咩咳,好啦,一齊食雪糕開心o下啦!

之後就去了期待以久的UFO zone玩水,你睇呀豬玩得幾開心!
Phoebe重古古怪怪系度跳舞,我就換了支長鏡,坐在老遠捕捉兩隻小傻妹。


玩完已經就死,所以一定要去Corner Cafe食下o野同嘆o下冷氣,兩個人都一人一個兒童餐食晒…勁!

雖然我都知你倆個係幸福得滯,但係今日媽媽可以做到比你o既都盡量做到就做,世事o既o野話唔埋,一家人開心o既時間未必你想要就有,點解要在這些地方吝嗇呢?!
我唔想比自己有機會去後悔,我選擇今日就做到最好,希望你倆個小朋友大過以後明白,做人做事都要盡心盡力,做個有用的人!

0 留言: