2008年6月18日星期三

父親節快樂?

今個父親節,係一個有車的父親節,於是父親唯有做埋司機接送大家去四圍玩。

第一站:九龍城 清真牛肉麵

這裏的牛肉餅、牛三併、咖喱…等都是公公婆婆的至愛,去到等了約十五分鐘,坐得又逼,不過好食,都無計啦。

第二站
九龍城單車場

我同兩位小姐各租了一部單車,唸住可以比公公、婆婆同我夫君大人逗逗去行下街,但係結果係我自己搞唔掂自己之餘,更故然係顧唔掂兩位小姐,於是我夫君唯有成為一部人肉推車機...在三十多度的天氣下和晚晚煲國家杯唔夠訓的精神下...乾燒了半小時…

第三站
南蓮園池

去完踏單車,呀豬同Phoebe已經在車睡得很甜,由於公公想去南蓮園池看樹,所以大就在車上等,我同公公去行了一圈。
一邊行,我老豆一邊在講樹講石,看得出他真是很想來,和很喜歡這些充滿中國色彩公園的地方,我問佢點解知得咁清楚,佢話都是在報紙上看的。
好啦!今次算係探路,下次有時間,天氣無咁熱時,同你再來講,慢慢行,慢慢影!

第四站
西貢
去西頁,因為一早唸o左帶大家去這間我幾鍾意的餐廳試下。不過我次次來都是食Lunch,今次先第一次食Dinner,價錢就梗係差好遠,不過都可以接受,而且都算幾好食,話晒都係父親節,無理由去食Pizza Hut或者麥當勞卦?!









當然亦順度去行下西貢用三舨賣海鮮的海邊,行下盧冠庭間舖頭,同玩下公園內的遊樂設施。
去到海邊的海鮮酒家時,只係唸到兩個terms :『掠水』同『殘忍』,我當然借此向Phoebe講解環保的重要性。
這張相的背後,其實是一個養了鯊魚的魚缸,公公經常同兩位玩扮鯊魚遊戲,當然要在此與真鯊魚合照一張!

總括全日來講,其實是兒童節、或公公節,怎樣也算不上是父親節,我可憐的夫君大人,我真係對你唔住... >_<

0 留言: