2009年6月14日星期日

快樂下午茶 ~ 鈴木咖啡館 (Suzuki Cafe)

畫完畫後,重安排我們一家人去了"鈴木咖啡館"食下午茶,原本我以為只是幫我們安排位置,但原來是每人可以選一個甜品及一個飲品,真係開心死兩個小朋友。

對她倆來說,就好像生日一樣,可以在餐牌中選自己喜愛的甜品,重要款款都係鬼咁靚,差o的連我自己都唔知選咩好。





唔止樣靚,而且食落重好好味,估唔到食甜品可以咁飽,這裏個境重係超現的海境,真係食境都一流!我最喜歡的是....我們剛剛安排到的卡位,腳下有個插頭位!我又可以叉iPhone同iPod的電了!哈哈!!!!

小朋友食得最開心,我成場都影了好多她們開心的樣。有時影樣你叫佢o地笑,係好難,但係當佢o地一見到o的o野食時,就會由心度笑出來,點可以唔影低佢呢?!

0 留言: